Jaekett Maxima muudab kliendilojaalsusprogrammi Aitäh kaartide kehtivusaja seniselt viielt aastalt tähtajatuks. Järgmise sammuna on plaanis tuua Eesti ühe suurima lojaalsusprogrammi klientideni ka digitaalne kliendikaart.
“Aitäh kaardi muutmisega tähtajatuks soovime üheltpoolt vähendada klientide tarbetut ajakulu kaardi vahetamisel ning teisalt on muudatuse taga ka keskkonnasäästualased kaalutlused, kuna meie lojaalsusprogrammiga on liitunud ligi 700 000 inimest ehk kaob vajadus sadade tuhandete uute kaartide väljastamiseks,” lausus Maxima Eesti kommertsdirektor Kristina Mustonen.
Praegu väljastatud kliendikaartidele on aegumistähtajana kantud tänavu 31. mai, kuid Mustoneni sõnul saavad kõik kliendid oma kaarti kasutada ja ostuboonuseid koguda ka edaspidi.
Mustonen märkis, et suured muudatused saavad alguse ikka väikestest sammudest. Nii on Maxima grupil järgmise sammuna kavas viia kliendilojaalsusprogramm digitaalsele platvormile, misläbi väheneb tulevikus vajadus plastkaartide kasutamise ja väljastamise järele veelgi.
Maxima lojaalsusprogrammiga liitunud kliendid koguvad boonusraha igalt oma ostult, välja arvatud alkoholi- ja tubakatoodetelt. Aastas kogutavate boonuste kogusumma on üle nelja miljoni euro, kliendid saavad kogutud boonuste arvelt tasuda 99% ulatuses ostu maksumusest.
Seotud lood
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.
Enimloetud
3
Sekslelude poodnik teeks täna alustades paar asja teisiti
Viimased uudised
Sekslelude poodnik teeks täna alustades paar asja teisiti
Hetkel kuum
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Tagasi Kaubandus esilehele