• 11.04.19, 13:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas läheb Eesti disaini müük jaekettides?

Eestis loodud naturaalsest puidust iseliimuv seinakattematerjal Groveneer võitis hiljuti maailma ühe olulisema disainiauhinna Red Dot. Kuidas läheb toote müük Eesti jaekettides?
Groveneer "ajujahil" aastal 2018, täna juba edukalt müügis ka Eesti jaekettides.
  • Groveneer "ajujahil" aastal 2018, täna juba edukalt müügis ka Eesti jaekettides.
Eesti disainerite Mihkel Masso ja Karl Saluveeri ning Groveneer OÜ ühistööna disainitud uuenduslik seinakattematerjal Groveneer võitis äsja maineka rahvusvahelise disainiauhinna Red Dot: Product Design 2019. Kuidas nad müüki käivitasid ja kuidas õnnestub koostöö Eesti suurte ehituspoodidega, seda tulge kuulama juba teisipäeval praktilisel seminaril „Müügi Edulood: sisustus- ja kodukaupade müük“.
Seoses väärika auhinnaga on Groveneer esindatud ka maailma suurimal kaasaegse disaini väljapanekul Red Dot’i disainimuuseumis Essenis, Saksamaal. Toodet võib näha ka Red Dot’i rändnäitusel, mis varasemalt eksponeeritud Berliinis, Dubais, Hong Kongis, Pekingis ja mujal.
Karl Saluveer firmast Groveneer, Stuudio Tekstiil Ruumis disainer Monika Järg ja paljud teised jagavad oma kogemusi Eesti jaekettidega koostööst 16. aprillil praktilisel hommikuseminaril. Küsimustele vastab ja soovitusi jagab Tallinna Kaubamaja kaubandusjuht Siim Tammesalu. Tule kuulama ja kaasa rääkima! VAATA POROGRAMMI>>
Groveneer on innovaatiline “tõmba-ja-kleebi” kinnitusega naturaalsest väärispuidust seinakattematerjal. Toode on eelviimistletud ehk ei vaja peale paigaldamist töötlemist ja lõigatud kujunditeks, mis võimaldab hulgaliselt erinevaid mustreid luua - detaile ja toone kombineerides tuleb iga muster unikaalne.
Red Dot: Product Design on üks suurim disainikonkurss maailmas. Groveneeri võidu muudab oluliseks konkursi kõrge tase ja tihe konkurents - 55-st riigist esitati üle 5500 toote, mis võistlesid 48-s kategoorias.
Auhinnaga Red Dot tunnustatakse silmapaistvat tööstusdisaini ja tõstetakse esile kontseptsiooni välja töötanud disainimeeskonda, Mihkel Masso jaoks on tegu juba teise Red Dot auhinnaga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele