Circle K Eesti AS alustas värbamiskampaaniaga, mille käigus otsitakse jaamadesse suvetööle ligi 100 klienditeenindajat. Lisaks sellele pakub ettevõte teenindajaabi tööd ka kuni 150 õpilasmalevlasele.
Circle K Eesti AS-i personalidirektori Ursula Altmetsa sõnul on suvekuud ettevõtte teenindusjaamades kõikjal Eestis tipphooaeg, sest inimesed liiguvad rohkem ringi ning peatuvad teenindusjaamades tavapärasest tihedamini.
“Vajame sellel aastal suveabilisi üle Eesti ning korraldame mai lõpuni värbamiskampaania, eesmärgiga värvata suveks appi 100 hooajalist töötajat müüja-klienditeenindaja ja teenindaja abi positsioonidele,” selgitas Altmets. “Pakume oma suveabilistele kindlat kuupalka, mis algab 800 eurost, ning lisaks – võimalusi teenida ka lisatasu. Oleme ka töögraafikute koostamisel paindlikud, et vastata töötajate vajadustele töö, õpingute ja eraelu ühendamisel.”
Traditsiooniliselt teeb suvel Circle K Eesti koostööd ka õpilasmalevatega, mille kaudu leiab Tallinna, Tartu ja Pärnu Circle K teenindusjaamades suvetööd kuni 150 alaealist vanuses 14-18 aastat. “Alaealistele pakume võimalust teenida suvel taskuraha ning omandada esimesed töökogemused meie erinevate jaamade toredate meeskondade toel,” lisas Altmets. Malevlase põhitööks on müüja-klienditeenindajate aitamine kaupade väljapanemisel ning teenindusjaama korrashoid.
Kõik suvetöötajad ja malevlased läbivad kohapeal tööalase väljaõppe ja juhendamise, et sisseelamine oleks kiire ja sujuv. “Soovi korral anname tublimatele suveabilistele võimaluse meie organisatsioonis tööd jätkata ka suve möödudes ning pakume palju võimalusi ka ettevõttesiseselt kasvada ja areneda,” sõnas Altmets.
“Varasemad aastad on näidanud, et nii suveabilised kui malevlased hindavad meie juures töötamise võimalust kõrgelt - osa nendest on jäänud põhikohaga meie ridadesse ka pärast suve ning palju on ka neid, kes meie juurde igal suvel taas tagasi tulevad. Tuntud rahvusvahelises organisatsioonis omandatud kogemused aitavad noori ka hilisemas tööelus edasi, sest Eesti tööturul on Circle K töökogemus tugevaks punktiks iga inimese CV-s,” lisas Altmets.
Seotud lood
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.