• 08.10.19, 09:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika juht: ettevõte jätkab strateegilise pöörde elluviimist

Baltika tegevjuht Mae Leyrer kinnitas, et ettevõtte suurimad muutused saavad ellu viidud järgmise aasta veebruari lõpuks ja Baltika saab esimesi märkimisväärseid võite tähistada 2020. aasta lõpus.
Baltika juht: ettevõte jätkab strateegilise pöörde elluviimist
  • Foto: Raul Mee
Baltika tootearendus on praeguseks efektiivsemaks ja kliendikesksemaks muudetud, kogu organisatsioon liigub digitaliseerimise suunas ning oleme restruktureerinud jaejuhtimise. “Baltika fookuses on kasvatada jõuliselt müügitulu kõikides brändides ja kõikidel turgudel ning panustada turundus- ja arendustegevustega tõusuteel olevasse veebimüüki,“ kommenteeris Leyrer.
Suvel teatas ettevõte, et radikaalse pöörde järgmise sammuna ühendatakse etappide kaupa Mosaici, Bastioni ja Montoni brändid neist kõige tuntuima ehk Montoni nime alla. “Brändiportfelli muutmisega liigume kokkulepitud tempos. Oleme praeguseks ühendanud Mosaici meestekollektsiooni Montoni meestekollektsiooniga ja Bastioni kollektsiooni Mosaici kollektsiooniga ning jätkame tegutsemist meeste segmendis ühe ja naiste segmendis kahe brändiga,“ sõnas Leyrer.
„Viimase Bastioni poe sulgesime 20. septembril. See ei tähenda, et Bastioni klient enam oma lemmiktooteid ei leia. Meie disain ja valik poodides lähtub ka edaspidi meie lojaalsete klientide eelistustest,“ lisas Baltika juht.
2020. aastast tuleb Baltika turule uuendatud Montoni brändiga, mis saab olema suunatud senisest laiemale sihtgrupile ning koondab kõik senised mainstream-brändid

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele