Tuntud toiduvalmistamise, ladustamise ja serveerimistooteid pakkuv Tupperware avas Manhattani kesklinnas pop-up kaupluse TuppSoho, mis on avatud detsembrini. Minimalistlikus keskkonnas on tooted välja pandud kaasaegselt ning kasutatud julgeid kujundeid ja värve.
Kaupluses on välja toodud ka Tupperware ajalugu ning avatud muuseum koos ajatute klassikutega.
„TuppSoho avamine on oluline märk Tupperware kaubamärgi pikas ajaloos,“ ütles Tupperware brändide strateegia- ja turundusjuht Asha Gupta. „Me pakume inimestele oma tooteid nii nagu me iial enne pole teinud. Avasime oma kaupluse sellel põhjusel, et veelgi rohkem inimesi saaksid kogeda Tupperware pakutavat proovida.“
TuppSoho lansseerimine langeb kokku kaubamärgi veebi uuendamisega, mis lihtsustab toodete ostmist ja ühenduse loomist ettevõtte kohalike esindajatega.