Autor: Kaubandus.ee • 22. november 2019

Tupperware avas esimese tavakaupluse

Tupperware avas lõpuks oma esimese füüsilise kaupluse Manhattani kesklinnas – kuid seda ainult ajutiselt.

Tuntud toiduvalmistamise, ladustamise ja serveerimistooteid pakkuv Tupperware avas Manhattani kesklinnas pop-up kaupluse TuppSoho, mis on avatud detsembrini. Minimalistlikus keskkonnas on tooted välja pandud kaasaegselt ning kasutatud julgeid kujundeid ja värve.

Kaupluses on välja toodud ka Tupperware ajalugu ning avatud muuseum koos ajatute klassikutega.

„TuppSoho avamine on oluline märk Tupperware kaubamärgi pikas ajaloos,“ ütles Tupperware brändide strateegia- ja turundusjuht Asha Gupta. „Me pakume inimestele oma tooteid nii nagu me iial enne pole teinud. Avasime oma kaupluse sellel põhjusel, et veelgi rohkem inimesi saaksid kogeda Tupperware pakutavat proovida.“

TuppSoho lansseerimine langeb kokku kaubamärgi veebi uuendamisega, mis lihtsustab toodete ostmist ja ühenduse loomist ettevõtte kohalike esindajatega.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757