• 14.04.20, 13:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

OKO restoranide omanik: 25 miljonit turismile on naeruväärne

OKO Restoranide juhatuse liige ja üks omanikke Martti Siimann tõdes, et 25 miljonit eurot kogu turismisektorile on naeruväärne summa ning jätab pigem mulje, et ettevõtted vaadaku ise, kuidas hakkama saavad.
OKO Restoranide juhatuse liige ja üks omanikke Martti Siimann.
  • OKO Restoranide juhatuse liige ja üks omanikke Martti Siimann.
  • Foto: Priit Simson
OKO Restoranid oli üks paljudest ettevõtetest, kelle taotluse töötasu osaliseks hüvitamiseks töötukassa rahuldas. Ettevõte sai aprillikuuks toetust vaid ühele töötajale, summas 1228 eurot. Samas oli ettevõttes 2018. aasta aruande põhjal kokku 125 töötajat, kellest 93 töötasid töölepinguga ja 32 võlaõigusliku lepinguga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele