Autor: Marianne Liibert • 16. aprill 2020
Ainult tellijatele

Turundus eriolukorras - mis on ühist ilutoodetel ja ehituskaupadel?

21. aprillil toimub veebiseminar "Turundus eriolukorras", kus erinevate sektorite turundajad räägivad, kuidas on eriolukord mõjutanud tarbijakäitumist, milliseid uusi ärivõimalusi nad on leidnud ja kuidas üldse turundada olukorras, mil elu ja äri justkui seisma on pandud.

Uurisime kahelt veebiseminari esinejalt, Loverte turundusjuhilt Angred Lepassonilt ja Bauhofi turundusdirektoril Evelin Paelt, kuidas on muutunud tarbijakäitumine ilutoodete ja ehituskaupade puhul.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu valdkonna uudistele ja intervjuudele
  • Ligipääsu väärt nõuannetele valdkonna spetsialistidelt
  • Ligipääsu kaubandusteemaliste raadiosaadete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu kaubandusettevõtete majandustulemustele
  • Ligipääsu valdkonna ürituste kokkuvõtvatele artiklitele
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Kristina Madisson-LahtKaubandus.ee ajakirjanikTel: 55 656 354