Turundus eriolukorras - mis on ühist ilutoodetel ja ehituskaupadel?

21. aprillil toimub veebiseminar "Turundus eriolukorras", kus erinevate sektorite turundajad räägivad, kuidas on eriolukord mõjutanud tarbijakäitumist, milliseid uusi ärivõimalusi nad on leidnud ja kuidas üldse turundada olukorras, mil elu ja äri justkui seisma on pandud.

Uurisime kahelt veebiseminari esinejalt, Loverte turundusjuhilt Angred Lepassonilt ja Bauhofi turundusdirektoril Evelin Paelt, kuidas on muutunud tarbijakäitumine ilutoodete ja ehituskaupade puhul.

Kuidas on tarbijakäitumine muutunud? Loverte turundusjuht Angred Lepasson räägib 21. aprillil toimuval veebiseminaril eriolukorrast e-kaubanduses.  

Lepasson sõnas, et ilutoodete valdkonnas oli konkurents tihe enne eriolukorda ja on seda ka nüüd. Ta lisas, et tugevaid tegijaid on turul mitmeid ning on ka neid, kes varasemalt e-kaubandusele nii palju rõhku ei pannud, ent näevad selles nüüd suurt potensiaali.

Tema sõnul on keskmine ostukorv veidi tõusnud, aga mitte märkimisväärselt. "Erinevatele kampaaniavormidele reageeritakse paremini, müüginumbrid ja klientide huvi on suurem. Valdkonnaliselt saavad rohkem tähelepanu naha- ja juuksehooldustooted. Meiki ja parfüüme ostetakse võib-olla veidi vähem," tõi ta näiteid, kuidas ostukorv praeguses olukorras muutunud on.

Lepasson tõi välja ka mõned olulisemad aspektid, mida e-poe turundamisel silmas tasuks pidada. "Vilunud e-poe klient veedab suure tõenäosusega internetist üleüldse üsna palju aega. Seega on mõistlik kriitilise pilguga üle vaadata oma digiturunduse strateegia. Samuti peaks rõhku panema kastuajasõbralikusele ning veebipoe üldilmele," soovitas ta.

Kuidas suunata tarbijaid tavapoest veebipoodi? Bauhofi turundusdirektor Evelin Pae räägib 21. aprillil toimuval veebiseminaril sooduskampaaniatest eriolukorras.  

"Bauhofi puhul tõenäoliselt see ei ole suur üllatus, et kriisiolukorras kasvab täna väga tugevasti e-kanal," sõnas Pae. Ta lisas, et Bauhofi e-kanali müügid on alates kriisi väljakuulutamisest ehk märtsi keskpaigast lausa mitmekordistunud. "Praegu ongi selline murranguline hetk, kus e-kanali ja jaekanali rollid jaotuvad ümber," ütles Pae. Samas nentis Pae, et ehkki e-kanal on küll tugevas kasvus, siis suurt pilti vaadates ei kompenseeri see hetkel siiski kaotust, mis tuleneb jaekaupluste sulgemisest.

"Kuna e-kanali tellimuste surve on niivõrd suur, siis täna me mõtleme selle peale, kuidas jaekauplused panna e-kanali tellimusi teenindama, sest suurenenud tellimustega on tekkinud mitmeid pudelikaelu, mida me puhtalt ainult e-kanalis ära ei lahenda," ütles Pae.

Ta tõi näiteks, et hetkel on neil töös telli ja nopi ehk click and collect teenuse lansseerimine, mis peaks olema abiks jaekauplustest tellimuste väljastamisel, et suurenenud tellimuste mahuga toime tulla.

Lisaks Evelin Paele ja Angred Lepassonile esinevad veebiseminaril veel Kantar Emori strateegiakonsultant Kristiina Kruuse, Olerexi tegevjuht Piret Miller (Tabasco juhi Oliver Lompi asemel), Elisa Eesti turundusjuht Karin Kanepi ja Tele2 Eesti turunduskommunikatsiooni juht Liina Liiv ning Wolt Balticu tegevjuht Liis Ristal.

REGISTREERU VEEBISEMINARILE SIIN!

Veebiseminar toimub 21. aprillil kell 13.10-16.00 internetis Äripäeva veebiseminaride keskkonnas. Enne veebiseminari saadetakse registreerunud kasutajatele infomeil lingiga, mille kaudu pääseb enne seminari algust veebiseminari keskkonda.

Seminari on võimalik jälgida oma arvutist töökohal, kodus või mujal sinu jaoks sobivas kohas. Selle jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe. Veebiseminari kestel on võimalik esitada küsimusi, mida saab kirjutada vestluse kasti.

Veebiseminar on järelvaadatav kõigile registreerunutele ühe nädala jooksul pärast toimumist.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700