Autor: Marianne Liibert • 16. aprill 2020

Turundus eriolukorras - mis on ühist ilutoodetel ja ehituskaupadel?

21. aprillil toimub veebiseminar "Turundus eriolukorras", kus erinevate sektorite turundajad räägivad, kuidas on eriolukord mõjutanud tarbijakäitumist, milliseid uusi ärivõimalusi nad on leidnud ja kuidas üldse turundada olukorras, mil elu ja äri justkui seisma on pandud.

Uurisime kahelt veebiseminari esinejalt, Loverte turundusjuhilt Angred Lepassonilt ja Bauhofi turundusdirektoril Evelin Paelt, kuidas on muutunud tarbijakäitumine ilutoodete ja ehituskaupade puhul.

Kuidas on tarbijakäitumine muutunud? Loverte turundusjuht Angred Lepasson räägib 21. aprillil toimuval veebiseminaril eriolukorrast e-kaubanduses.
Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700