• 23.04.20, 11:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Heli Viirand: Füüsilised poed pakuvad väärtusi, mida e-kaubandusega asendada ei ole võimalik

Kaubamaja kaubandusdirektor Heli Viirand rääkis, kuidas on muutunud Kaubamaja töökorraldus, e-poe tellimuste hulk ning ostukorvi sisu ja suurus.
"Kui püüda kriisiolukorras positiivset leida, siis e-poed tegid selle käigus suure tiigrihüppe ning e-kaubandus sai olulise tõuke edasiseks püsivaks positiivseks arenguks," tõi Heli Viirand välja.
  • "Kui püüda kriisiolukorras positiivset leida, siis e-poed tegid selle käigus suure tiigrihüppe ning e-kaubandus sai olulise tõuke edasiseks püsivaks positiivseks arenguks," tõi Heli Viirand välja.
Kaubamaja avati 1960. aastal. Kas kunagi varem ajaloos olete pidanud ka füüsilise poe sulgema?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele