• 23.04.20, 11:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Heli Viirand: Füüsilised poed pakuvad väärtusi, mida e-kaubandusega asendada ei ole võimalik

Kaubamaja kaubandusdirektor Heli Viirand rääkis, kuidas on muutunud Kaubamaja töökorraldus, e-poe tellimuste hulk ning ostukorvi sisu ja suurus.
"Kui püüda kriisiolukorras positiivset leida, siis e-poed tegid selle käigus suure tiigrihüppe ning e-kaubandus sai olulise tõuke edasiseks püsivaks positiivseks arenguks," tõi Heli Viirand välja.
  • "Kui püüda kriisiolukorras positiivset leida, siis e-poed tegid selle käigus suure tiigrihüppe ning e-kaubandus sai olulise tõuke edasiseks püsivaks positiivseks arenguks," tõi Heli Viirand välja.
Kaubamaja avati 1960. aastal. Kas kunagi varem ajaloos olete pidanud ka füüsilise poe sulgema?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 13:00
Kuidas mõjutab pakitarne e-poe edukust?
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele