• 23.04.20, 11:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Heli Viirand: Füüsilised poed pakuvad väärtusi, mida e-kaubandusega asendada ei ole võimalik

Kaubamaja kaubandusdirektor Heli Viirand rääkis, kuidas on muutunud Kaubamaja töökorraldus, e-poe tellimuste hulk ning ostukorvi sisu ja suurus.
"Kui püüda kriisiolukorras positiivset leida, siis e-poed tegid selle käigus suure tiigrihüppe ning e-kaubandus sai olulise tõuke edasiseks püsivaks positiivseks arenguks," tõi Heli Viirand välja.
  • "Kui püüda kriisiolukorras positiivset leida, siis e-poed tegid selle käigus suure tiigrihüppe ning e-kaubandus sai olulise tõuke edasiseks püsivaks positiivseks arenguks," tõi Heli Viirand välja.
Kaubamaja avati 1960. aastal. Kas kunagi varem ajaloos olete pidanud ka füüsilise poe sulgema?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele