• 29.04.20, 17:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Chilli juht: Kliendisidumine ei tähenda tooli ja teibirulli

Kohaliku kliendi südame võitmine on täna olulisem kui kunagi varem, kuna üldine müra on vaiksem ja klientidel on aega märgata, milline ettevõte nende tähelepanu ka tulevikus väärib.
Martin Aigro
  • Martin Aigro
  • Foto: Chilli
Chilli juht Martin Aigro sõnas, et praegune veidi vaiksem aeg on paljude teenusepakkujate jaoks hea võimalus oma kliendibaasi kasvatada. “See on nagu koolidisko, et kui muidu sähvivate lampide ja kõva muusika saatel on kõik peolõvid, siis lampide süttides ja muusikat vaiksemaks keerates tekib hetkeks teatav kohmetus,” tõi ta näite, kuidas mõjub praegune vaiksem aeg tarbimises suhtlusele teenusepakkujate ja klientide vahel.
Varasemalt võis Aigro sõnul tunduda teenusepakkujatele liigne luksus mõelda klientide üllatamisele, nende tagasikutsumisele või sidumisele lojaalsusprogrammiga. “Olles paljude teenusepakkujatega koostöös, tunneme alati huvi, mis saab edasi peale seda kui klient on soodustusega teenuse ära tarbinud. Üldjuhul mitte midagi ja see tähendab, et turundusinvesteering pandi põlema kuna kliendisuhe ei akumuleerunud,” sõnas ta, lisades, et kui ettevõte kliente oma brändiga teadlikult ja järjepidevalt ei seo, siis tulebki kliendisuhteid ühekordselt sisse osta läbi turunduse või vahenduse ja see on pikas plaanis paremal juhul lask jalga, halvemal juhul pähe.
“Kui pole lojaalsusprogrammi või kliendikaarti, siis tasuks koguda klientide e-maile ning neile sinna aeg ajalt püsiklientidele mõeldud eripakkumisi saata. Kui lojaalsusprogramm aga paigas, siis tasuks üle vaadata oma turunduskanalite efektiivsus ja kliendisidumise jätkutegevused, et esmakülastajast püsikliendiks saamise teekonda optimeerida. Kindlasti aga tasuks keskenduda otsekanalitele, mitte pehmetele väärtustele nagu sotsiaalmeedia jälgijate arv,” tõi ta välja, lisades, et kui teenuse sisu, teeninduskvaliteedi ja jätkustrateegiatega on plaan paigas, siis on praegu parim aeg klientide südameid võita, et peale kriisi konkurentsieelis saavutada.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele