• 03.07.20, 10:38

L’Oréal avaldas julged jätkusuutliku arengu eesmärgid 2030. aastaks

L'Oréal lõi ülemaailmse jätkusuutlikkuse programmi “L’Oréal for the future”, mis avalikustab Grupi uusimad jätkusuutlikkuse eesmärgid 2030. aastaks.
L’Oréal avaldas julged jätkusuutliku arengu eesmärgid 2030. aastaks
  • Foto: Volodymyr Kalyniuk
2025. aastaks tahab ettevõte saavutada süsinikuneutraalsuse kõigis oma tootmisüksustes, tõhustades energiatarbimist ning kasutades täielikult taastuvat elektrienergiat. 2030. aastaks kasutatakse pakendites ainult taaskasutatud või bioloogilisel baasil toodetud plastikut. Samuti vähendatakse kasvuhoonegaaside heitkogust 50 protsendi võrra iga valmistatud toote pealt, võrreldes 2016. aastaga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele