L'Oréal lõi ülemaailmse jätkusuutlikkuse programmi “L’Oréal for the future”, mis avalikustab Grupi uusimad jätkusuutlikkuse eesmärgid 2030. aastaks.
2025. aastaks tahab ettevõte saavutada süsinikuneutraalsuse kõigis oma tootmisüksustes, tõhustades energiatarbimist ning kasutades täielikult taastuvat elektrienergiat. 2030. aastaks kasutatakse pakendites ainult taaskasutatud või bioloogilisel baasil toodetud plastikut. Samuti vähendatakse kasvuhoonegaaside heitkogust 50 protsendi võrra iga valmistatud toote pealt, võrreldes 2016. aastaga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.