• 08.09.20, 13:30

Tõnu Väät: pragmaatiliselt, valitsus, pragmaatiliselt!

Järgmise aasta eelarvet ei tohiks teha eriliselt positiivset ei riigis ega ka ettevõtetes, iga äri ei vääri riigi tuge, kirjutab Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Starshipi robotkuller. Koroonakriisis võidavad ettevõtted, kes on enda teenused ja tooted digitaliseerinud või seda tegemas.
  • Starshipi robotkuller. Koroonakriisis võidavad ettevõtted, kes on enda teenused ja tooted digitaliseerinud või seda tegemas.
  • Foto: Liis Treimann
Kriisid tulevad etapiti, igale tõusule järgneb langus, kuid sellist langust, kus lisaks käibe ja tarbimise kukkumisele suletakse piirid ning tootmistsehhid ehk majandus ja sinu äri pannakse lihtsalt lukku - kuidas olla selleks valmis ja tulla sellest ka välja? Kui lennukile ei ole lubatud istuda, siis mismoodi sa reisipaketti ikkagi müüd...

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele