Järgmise aasta eelarvet ei tohiks teha eriliselt positiivset ei riigis ega ka ettevõtetes, iga äri ei vääri riigi tuge, kirjutab Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.

- Starshipi robotkuller. Koroonakriisis võidavad ettevõtted, kes on enda teenused ja tooted digitaliseerinud või seda tegemas.
- Foto: Liis Treimann
Kriisid tulevad etapiti, igale tõusule järgneb langus, kuid sellist langust, kus lisaks käibe ja tarbimise kukkumisele suletakse piirid ning tootmistsehhid ehk majandus ja sinu äri pannakse lihtsalt lukku - kuidas olla selleks valmis ja tulla sellest ka välja? Kui lennukile ei ole lubatud istuda, siis mismoodi sa reisipaketti ikkagi müüd...
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.