• 13.11.25, 10:30

TOP 50 | Vaata, kes toidu- ja esmatarbekaupade müüjatest kõige enam dividende välja võtsid!

Infopanga värske toidu- ja esmatarbekaupade jae- ning hulgimüüjate aastaraport avaldas edetabeli ettevõtetest, kelle omanikud võtsid 2024. aasta tulemuste eest välja kõige rohkem dividende.
TOP 50 | Vaata, kes toidu- ja esmatarbekaupade müüjatest kõige enam dividende välja võtsid!
  • Foto: Andras Kralla
Edetabeli esikümnesse jõudsid ettevõtted, kellel on tugev turupositsioon ja stabiilne kasumlikkus. Mitmel juhul olid dividendimaksed oluliselt suuremad kui aasta varem, ent nimekirjas leidus ka neid, kes polnud dividende välja võtnud juba mitu aastat.
Soovid teada rohkem, mis toimub toidu- ja esmatarbekaupade valdkonnas?
Tutvu raportiga siin!

Seotud lood

Uudised
  • 07.11.25, 15:19
TOP 50 | Toidu- ja esmatarbekaupade müüjate käibed ja kasumid kärisesid
2024. aastal tegid toidu- ja esmatarbekaupade müüjate käibed ja kasumid suure languse. Rõõmu said tunda vaid mõned üksikud.
Uudised
  • 11.11.25, 07:00
Millised on neli ülemaailmset tarbijakäitumise suundumust 2026. aastal?
Aasta tarbija ei tee otsuseid enam kergekäeliselt. Ta on teadlik, infost väsinud ja otsib lihtsust, selgust ning tõenduspõhiseid lahendusi. Euromonitori raport “Global Consumer Trends 2026” on selgitanud välja neli ülemaailmset tarbijakäitumise suundumust 2026. aastal.
Uudised
  • 07.11.25, 14:29
Rainer Rohtla: kaubavalik jätkab kitsenemist ka tuleval aastal
Kaubavalik toidupoodides kitseneb ka järgmisel aastal, eriti kallimate toodete osas. Tugeva trendina paisab välja omamärgitoodete müügi kasv kõikides jaekettides, tõdes Coop Eesti juhatuse esimees Rainer Rohtla.
Uudised
  • 07.11.25, 13:48
Oleg Gross: inimesed on õppinud raha lugema ning harjunud kokkuhoiuga
Tänapäeva tarbijakäitumist ei määra enam vaid madal ostujõud. Kui vaadata tagasi Nõukogude ajale, siis oli raha vähe, aga ikka laristati, tänapäeval on inimesed õppinud raha lugema ja juba ka harjunud selle mõttega, et peab kokku hoidma, rääkis Oleg Gross.
  • ST
Sisuturundus
  • 03.11.25, 09:00
Efektiivne tarne, lihtne ärikasv
E-kaubanduse mahud kasvavad aasta-aastalt, sundides logistikasektorit kiiresti kohanema ning pakkuma ettevõtetele üha tõhusamaid, paindlikumaid ja jätkusuutlikumaid lahendusi. Balti riikides tegutsevatele ettevõtetele ei ole tõhus tarne enam pelgalt mugavus, vaid oluline strateegiline eelis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele