SEB augusti tarbijakäitumise analüüs tõi välja, et Eesti inimeste tarbimine jõudis suve lõpus eelmise aastaga võrreldes samale tasemele.

- E-ostude numbrid püsivad tugevad
- Foto: John Schnobrich on Unsplash
Turismi- ja meelelahutussektor näitab endiselt langust (vastavalt 40% ja 7% ulatuses), sisustuse, toitlustuse, terviseteenuste, rõivapoodide ja elektroonikamüüjate käibed aga näitasid häid kasvunumbreid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.