Müügijuhtimise aastakonverentsil 2020 arutlesid Humus müügijuht Mart Reinson, Sellit juht ja raamatu “Must vöö müügis” autor Tarmo Tamm ja Eesti Tööandjate Keskliidu tegevjuht Arto Aas, mis ootab 2021. aastal ettevõtteid ees ning mida peab tegema, et kriis positiivseks muuta.
Tarmo Tamm rääkis, et käesoleva aasta kevadest võttis ta endaga kaasa selle teadmise, et kui kiiresti asjad võivad muutuda. “See, kui kiiresti võib kohaneda – minna üle kaugtööle ja -õppimisele. Võeti kasutusele uusi lahendusi.” Tema sõnul on see jäämäe tipp, mis hakkab alles juhtuma. Tamme hinnangul hakkavad organisatsioone muutma masinõpe, selle algoritmid ja tehisintellektil põhinevad rakendused. Lisaks muudavad need töö sisu ja ka organisatsioonide koosseisu. “Ma arvan, et koroona oli katalüsaator, mis protsesse kiirendas.”