Autor: Maarit Eerme • 13. oktoober 2020
Ainult tellijatele

Kas 2021 vee all või vee peal?

Müügijuhtimise aastakonverentsil 2020 arutlesid Humus müügijuht Mart Reinson, Sellit juht ja raamatu “Must vöö müügis” autor Tarmo Tamm ja Eesti Tööandjate Keskliidu tegevjuht Arto Aas, mis ootab 2021. aastal ettevõtteid ees ning mida peab tegema, et kriis positiivseks muuta.

Vestlusringi juhtis Eesti Energia energiateenuste müügidirektor Sten Argos. Vestlusringis osalesid: Sellit tegevjuht Tarmo Tamm, Humuse müügijuht Mart Reinson ja Eesti Tööandjate Keskliidu­ tegevjuht Arto Aas.
Autor: Erakogu

Tarmo Tamm rääkis, et käesoleva aasta kevadest võttis ta endaga kaasa selle teadmise, et kui kiiresti asjad võivad muutuda. “See, kui kiiresti võib kohaneda – minna üle kaugtööle ja -õppimisele. Võeti kasutusele uusi lahendusi.” Tema sõnul on see jäämäe tipp, mis hakkab alles juhtuma. Tamme hinnangul hakkavad organisatsioone muutma masinõpe, selle algoritmid ja tehisintellektil põhinevad rakendused. Lisaks muudavad need töö sisu ja ka organisatsioonide koosseisu. “Ma arvan, et koroona oli katalüsaator, mis protsesse kiirendas.”

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu valdkonna uudistele ja intervjuudele
  • Ligipääsu väärt nõuannetele valdkonna spetsialistidelt
  • Ligipääsu kaubandusteemaliste raadiosaadete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu kaubandusettevõtete majandustulemustele
  • Ligipääsu valdkonna ürituste kokkuvõtvatele artiklitele
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700