Autor: Kaubandus.ee • 13. oktoober 2020

Restoranidele suunatud juhend aitab toime tulla viiruse teise lainega

Linnalogistika platvorm Ziticity, mis tõi koostöös Eesti restoranidega koroonaviiruse esimese laine ajal turule uue toidu kojuveo teenuse, pani kevadise kogemuse baasil kokku tasuta juhendi, mis aitab restoranidel paremini toime tulla viiruse teise lainega.

Zitycity asutaja ja tegevjuhi Laimonas Noreika sõnul kasvas kevadel koroonaviiruse esimese laine ajal hüppeliselt nõudlus koju tellitud toidu järele: „Paljud restoranid ei olnud selliseks turu muutuseks valmis ja kaotasid drastiliselt käivet, sest uued tarbimisharjumused tähendavad seda, et ka restoranil tuleb oma ärimudel ümber teha."

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757