Autor: Kaubandus.ee • 13. oktoober 2020

Restoranidele suunatud juhend aitab toime tulla viiruse teise lainega

Linnalogistika platvorm Ziticity, mis tõi koostöös Eesti restoranidega koroonaviiruse esimese laine ajal turule uue toidu kojuveo teenuse, pani kevadise kogemuse baasil kokku tasuta juhendi, mis aitab restoranidel paremini toime tulla viiruse teise lainega.

Zitycity asutaja ja tegevjuhi Laimonas Noreika sõnul kasvas kevadel koroonaviiruse esimese laine ajal hüppeliselt nõudlus koju tellitud toidu järele: „Paljud restoranid ei olnud selliseks turu muutuseks valmis ja kaotasid drastiliselt käivet, sest uued tarbimisharjumused tähendavad seda, et ka restoranil tuleb oma ärimudel ümber teha."

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700