Statistikaameti andmetel tõusis tarbijahinnaindeks novembris võrreldes oktoobriga 0,1%. Võrreldes eelmise aasta novembriga langes indeks 1,1%, kaubad olid 1,2% ja teenused 0,9% odavamad.

- Värske kala hind kasvas 10%
- Foto: Raul Mee
Statistikaameti juhtivanalüütiku Viktoria Trasanovi sõnul oli eelmise aasta novembriga võrreldes tarbijahinnaindeksi põhiliseks mõjutajaks mootorikütuse odavnemine. „Diislikütuse hinnad langesid 26,9% ja bensiini hinnad 9,1%. Suurem oli veel eluasemeteenuste mõju, millest poole andis elektri, soojusenergia ja kütte 2,6% hinnalangus,“ täiendas Trasanov.
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.