• 09.12.20, 09:22

SEB: jõuluvana eelistab sel aastal e-kaubandust

Jõuluvana kingikott täitub SEB andmetel tänavu suuresti e-ostude arvelt. Aasta jooksul hoogsalt kasvanud e-kaubanduse osakaal oli tänavu novembris SEB eraklientide seas kasvanud 20 protsendini kõikidest ostudest. Sularahas tehti oste 27 protsendi ja pangakaartidega 53 protsendi ulatuses.
SEB: jõuluvana eelistab sel aastal e-kaubandust
  • Foto: Pixabay.com
2020. aasta jooksul on pangalingiga tasumine kasvanud umbes viiendiku ning veebis tehtavad kaardiostud ligi kümnendiku võrra. Jõulueelsel ajal on e-kaubandus pöördunud aga tugevale kasvule just kodu-, elektroonika- ja muudes veebikaubamajades, viidates sellele, et e-kaubanduse abiga soetatakse ka jõulukinke.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 10:00
Oodatust suurem nõudlus: First Price toodete müügiedu üllatab isegi Selverit
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele