Jõuluvana kingikott täitub SEB andmetel tänavu suuresti e-ostude arvelt. Aasta jooksul hoogsalt kasvanud e-kaubanduse osakaal oli tänavu novembris SEB eraklientide seas kasvanud 20 protsendini kõikidest ostudest. Sularahas tehti oste 27 protsendi ja pangakaartidega 53 protsendi ulatuses.
2020. aasta jooksul on pangalingiga tasumine kasvanud umbes viiendiku ning veebis tehtavad kaardiostud ligi kümnendiku võrra. Jõulueelsel ajal on e-kaubandus pöördunud aga tugevale kasvule just kodu-, elektroonika- ja muudes veebikaubamajades, viidates sellele, et e-kaubanduse abiga soetatakse ka jõulukinke.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.