Autor: Kaubandus.ee • 9. detsember 2020

SEB: jõuluvana eelistab sel aastal e-kaubandust

Jõuluvana kingikott täitub SEB andmetel tänavu suuresti e-ostude arvelt. Aasta jooksul hoogsalt kasvanud e-kaubanduse osakaal oli tänavu novembris SEB eraklientide seas kasvanud 20 protsendini kõikidest ostudest. Sularahas tehti oste 27 protsendi ja pangakaartidega 53 protsendi ulatuses.
Foto: Pixabay.com

2020. aasta jooksul on pangalingiga tasumine kasvanud umbes viiendiku ning veebis tehtavad kaardiostud ligi kümnendiku võrra. Jõulueelsel ajal on e-kaubandus pöördunud aga tugevale kasvule just kodu-, elektroonika- ja muudes veebikaubamajades, viidates sellele, et e-kaubanduse abiga soetatakse ka jõulukinke.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757