• 06.01.21, 08:50

Millised meeleolud valitsevad uuel aastal kaubandussektoris?

2020. aasta oli kaubanduses segadust tekitav ja arvatavasti saavad sellised olema ka järgmised 12 kuud, ütles Eesti Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
E-poest toidukaupade ostmine on tõusutrendis. Pildil e-Selveri koplekteerimisladu.
  • E-poest toidukaupade ostmine on tõusutrendis. Pildil e-Selveri koplekteerimisladu.
  • Foto: Liis Treimann
Meeleolud kaubanduses sõltuvad sellest, mida ja kellele müüakse. Üks on kindel, inimesed on liikunud kriisi ajal väiksemasse kaubandusformaati ja e-kaubandus on selges kasvus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele