• 13.01.21, 14:36

Maxima uus turundusjuht: tahan, et klient tunneks Maxima muutust veelgi enam

Jaanuaris Maxima Eesti turunduse ja avalike suhete osakonna juhi ameti üle võtnud Tiia Schapel rääkis kaubandus.ee'le antud intervjuus, mis tunded teda Maximaga liitudes valdasid, millisena näeb ta Maximat aasta pärast ja mida ta oma varasemast kogemusest kaasa võtab.
Tiia Schapel
  • Tiia Schapel
  • Foto: MAXIMA EESTI OU
Schapel näeb oma peamise eesmärgina jätkata hästi kokkusulanud tiimiga viimaste aastate tulemuslikku tööd, et klient teaks ja tunneks jaeketi kliendilubadust – hinna- ja innovatsiooniliider kvaliteetse kaubavalikuga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele