Maxima uus turundusjuht: tahan, et klient tunneks Maxima muutust veelgi enam
Jaanuaris Maxima Eesti turunduse ja avalike suhete osakonna juhi ameti üle võtnud Tiia Schapel rääkis kaubandus.ee'le antud intervjuus, mis tunded teda Maximaga liitudes valdasid, millisena näeb ta Maximat aasta pärast ja mida ta oma varasemast kogemusest kaasa võtab.
Schapel näeb oma peamise eesmärgina jätkata hästi kokkusulanud tiimiga viimaste aastate tulemuslikku tööd, et klient teaks ja tunneks jaeketi kliendilubadust – hinna- ja innovatsiooniliider kvaliteetse kaubavalikuga.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.