• 13.01.21, 14:36

Maxima uus turundusjuht: tahan, et klient tunneks Maxima muutust veelgi enam

Jaanuaris Maxima Eesti turunduse ja avalike suhete osakonna juhi ameti üle võtnud Tiia Schapel rääkis kaubandus.ee'le antud intervjuus, mis tunded teda Maximaga liitudes valdasid, millisena näeb ta Maximat aasta pärast ja mida ta oma varasemast kogemusest kaasa võtab.
Tiia Schapel
  • Tiia Schapel
  • Foto: MAXIMA EESTI OU
Schapel näeb oma peamise eesmärgina jätkata hästi kokkusulanud tiimiga viimaste aastate tulemuslikku tööd, et klient teaks ja tunneks jaeketi kliendilubadust – hinna- ja innovatsiooniliider kvaliteetse kaubavalikuga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele