• 11.02.21, 16:40

Maxima: Mitte odav piim, vaid odav ostukorv

Viimastel päevadel on meedias ilmunud palju artikleid, mis jätavad mulje nagu meelitaksid kauplused kliente poodi odava piima hinnaga.
Maxima Eesti juht Edvinas Volkas
  • Maxima Eesti juht Edvinas Volkas
  • Foto: Liis Treimann
Maxima Eesti tegevjuhi Edvinad Volkase sõnul on piima hind langenud, kuid see on toimunud kõigi tarneahela osapoolte koostöös ning loomulikult on kõige tugevamalt panustanud jaekaubandusketid ise.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele