Täiendav kulu desinfitseerimisele ja kaitsemaskidele- ning kinnastele on tõsiasi, mis kaupmeeste sõnul on praeguses olukorras tähtis nii klientide kui töötajate turvalisuse tagamiseks. Sõltuvalt kauplusest võivad eelnimetatud kaitsemeetmete kulutused küündida tuhandetesse eurodesse.

- Pet City keskustes on desinfitseerimisvahendite kulu võrreldes koroona-eelse perioodiga tõusnud 3-4 korda.
Pet City juhatuse liikme Riina Eisleri sõnul on nende lemmikloomakeskused olnud klientidele kogu koroonaviiruse perioodil avatud. „See aeg on olnud meeskonnale väljakutseks, kuna kahjuks ei ole viirus ka meist mööda läinud. Oleme pakkunud tuge töötajatele, kes on pidanud jääma eneseisolatsiooni. Kõikides keskustes on kasutuses vajalikud koroonavastased meetmed töötajate ja klientide ohutuse tagamiseks. Kuna Pet City kauplused asuvad lisaks Eestile ka Lätis ja Leedus, siis oleme riigiti lähtunud kehtestatud kohalikest nõuetest,“ rääkis Eisler.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.