• 04.03.21, 08:47

Heinar Põldma: viirusesõja üleelamiseks tuleb kõiki ühtmoodi toetada

„See on nagu sõda. Vaenlane tuleb sisse, toimuvad lahingud, kõik poed pannakse kinni, keegi saab võimule, poed tehakse lahti ja varsti pannakse jälle kinni," piltlikustas praegust olukorda Põldma Kaubanduse juht ja omanik Heinar Põldma. Ta selgitas, et töökohti tuleb igas sektoris hoida ning riik ei tohiks palgatoetust väga kitsalt suunata.
Heinar Põldma hinnangul on praegu plaanitavate toetuste sihtgrupp liiga kitsas ning tingimused liiga kõrged.
  • Heinar Põldma hinnangul on praegu plaanitavate toetuste sihtgrupp liiga kitsas ning tingimused liiga kõrged.
  • Foto: Veiko Tõkman
Eestis, Lätis ja Leedus Denim Dreami kaupluseid haldava Põldma Kaubanduse juhi Heinar Põldma hinnangul toob kaupluste nädalavahetusel sulgemine ettevõttele umbes 75-protsendilise käibe languse. Just sellise piirangu on Eesti valitsus äsja välja kuulutanud. Põldma sõnul katsetati Lätis eelmisel aastal sama piirangut ning lisaks 50-protsendilisele nädalavahetuse müügi kaotamisele, langes ostude arv ka tööpäevadel 25 protsenti.

Seotud lood

Uudised
  • 06.11.20, 11:17
Põldma Kaubanduse müügitulu kasvas, kuid kasum langes
Põldma Kaubandus kasvatas möödunud aastal müügitulu 8,3%, kuid käesoleva aasta märksõnadeks on kulude kokkuhoid ja uue majanduskeskkonnaga kohanemine.
Uudised
  • 08.05.20, 08:30
Heinar Põldma: selle aasta lõpetame esimest korda miinuses
Põldma Kaubanduse AS pole 25 aasta jooksul kunagi kahjumisse kukkunud, kuid tundub, et see aasta on ikka nii raske, et peame lõpetama miinusega, ütles ettevõtte juht ja omanik Heinar Põldma.
Uudised
  • 04.06.20, 10:44
Heinar Põldma: 3 põhjust, miks lühendada just praegu kaupluste lahtiolekuaegasid
Põldma Kaubanduse juht ja omanik Heinar Põldma toob välja kolm põhjust, miks kaubanduskeskustes võiks kaupluste lahtioleku aegu lühendada ning miks teha seda praegu mitte hiljem.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele