• 04.03.21, 11:17

SEB: kaarditehingute hulk toitlustus- ja meelelahutuskohtades on kasvanud

Piirangute leevenedes tarbimine taas aktiviseerus ning nakatumisharjale eelnenud nädalatel veebruaris kasvas tarbimine toitlustus- ja vaba-aja kohtades 25–30% võrra, selgub SEB analüüsist.
Pangakaardiga restoranides toiudu eest tasumine veebruaris suurenes.
  • Pangakaardiga restoranides toiudu eest tasumine veebruaris suurenes.
  • Foto: Raul Mee
Jaanuaris kahanes eraisikute kaardimaksete hulk võrreldes detsembriga pea 17%. Tegu on mõnevõrra kiirema kukkumisega kui aasta varem, jõuluperioodi lõppedes. Veebruar tõi küll geograafiliselt suuremale osale riigist kitsamad piirangud, kuid ettevõtete paiknemist silmas pidades piirangud siiski lõdvenesid. „Nii näeme kuude lõikes veebruaris võrreldes jaanuariga 4% mahtude vähenemist, kuid korrigeerides seda päevade arvuga kuus, näeme, et keskmiselt tehti veebruari ühes päevas 7% enam tehinguid kui kuu varem,“ ütles SEB Balti kliendianalüüsi ja andmeteaduse juht Lennart Kitt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele