• 20.04.21, 10:47

Liviko juht: kriisiaja ostukorvi kuulub kindlasti ka viinapudel

Paljud sektorid on koroonakriisis pihta saanud ja erandiks ei ole ka alkoholitööstus. Liviko juhi Janek Kalvi sõnul jäädi ekspordis möödunud aastal püstitatud eesmärkidest maha ligikaudu 40%. Üllatuslikult aitas kriis aga osade alkohoolsete jookide müügile koguni kaasa!
Liviko juhi Janek Kalvi sõnul aitas kriisiaegse koduse viinavaru suurendamine üllatuslikult müügile kaasa.
  • Liviko juhi Janek Kalvi sõnul aitas kriisiaegse koduse viinavaru suurendamine üllatuslikult müügile kaasa.
  • Foto: Liis Treimann
Liviko juht Janek Kalvi rääkis Äripäeva hommikuprogrammis alkoholiärile pandeemia kriisi ajal osaks saanud raskustest. Livikol on ambitisoon teha iga aastal ekspordis kiiret kasvu, kuid paraku jäädi eelmisel aastal püstitatud eesmärgist ca 40% osas maha.

Seotud lood

Uudised
  • 19.01.21, 09:30
Liviko juht: rõõm on näha sisetarbimise kasvu
Liviko juhi Janek Kalvi sõnul on neil siseturul läinud stabiilselt ja väga suuri tagasilööke pole olnud. Tema sõnul on sisetarbimise kasv suretanud ka Eesti-Läti piirikaubanduse.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele