Autor: Maarit Eerme • 28. mai 2021

Toidu elustiili e-pood: Poe tutvustamine on suur väljakutse võrreldes näiteks restoraniga

Lee restorani (endise nimega Leib restoran) ja Lore bistroo eestvedaja ning truegoods.ee e-poe looja Kristjan Peäske sõnul on e-poe tutvustaine suur väljakutse võrreldes restoraniga, mis asub ennast kiirelt läbi hea teenuse ise reklaamima. Enda nähtavuse suurendamiseks on nad kasutanud sihitud reklaame sotsiaalmeedias ja internetis.
Truegoods.ee e-poe pakk

Peäske rääkis, et nende põhitegevus toitlustamisel sai eelmisel kevadel tugeva hoobi. „Läbi selle, et Lee restoran töötab käsikäes kohalike väiketootjatega, olles mitmele neist põhiliseks koostööpartneriks, ei jäänud tööta ainult meie vaid ka meie partnerid,“ selgitas Peäske.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757