Lee restorani (endise nimega Leib restoran) ja Lore bistroo eestvedaja ning truegoods.ee e-poe looja Kristjan Peäske sõnul on e-poe tutvustaine suur väljakutse võrreldes restoraniga, mis asub ennast kiirelt läbi hea teenuse ise reklaamima. Enda nähtavuse suurendamiseks on nad kasutanud sihitud reklaame sotsiaalmeedias ja internetis.
Peäske rääkis, et nende põhitegevus toitlustamisel sai eelmisel kevadel tugeva hoobi. „Läbi selle, et Lee restoran töötab käsikäes kohalike väiketootjatega, olles mitmele neist põhiliseks koostööpartneriks, ei jäänud tööta ainult meie vaid ka meie partnerid,“ selgitas Peäske.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.