• 01.06.21, 15:22

Hesburger investeerib miljoni oma Eesti restoranide digitaliseerimisse

Hesburger alustab täna teenindamist ka iseteeninduskassades, avades Baltikumi esimese digikassa Eestis Pärnu Niidu restoranis.
Hesburgeri digikassad.
  • Hesburgeri digikassad.
  • Foto: Aive Hiiepuu
Hesburgeri arendusdirektor Ieva Salmela sõnul on ettevõtte käesoleva aasta prioriteediks iseteeninduskassade avamine kõikides Eesti restoranides. Uudne iseteeninduskassa pakub klientidele võimalust tellida eine, kasutades kohe ka oma boonuskaarti ja seal sisalduvaid sooduskuponge.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele