Selveri juht Kristi Lomp ütleb, et eelmisel talvel saabunud koroona sundis tegema kiireid ja ekstreemseid otsuseid, mis end kiirelt ära tasusid. Seda, et jääda kookonisse ning oodata hullude aegade möödumist, talle pähe ei tulnud.
Kevadine kriisiaeg oli e-kaubanduse kõrghetk, mis pani kõiki ettevõtteid oma süsteeme, protsesse, võimalusi kriitilise pilguga üle vaatama. Seda, kuidas sellises virvarris selge pea ja hea tuju säilitada, teab kõige paremini ilmselt just Kristi Lomp. Maikuu Gentleman vestles temaga pikemalt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.