Selveri juht Kristi Lomp ütleb, et eelmisel talvel saabunud koroona sundis tegema kiireid ja ekstreemseid otsuseid, mis end kiirelt ära tasusid. Seda, et jääda kookonisse ning oodata hullude aegade möödumist, talle pähe ei tulnud.
Kevadine kriisiaeg oli e-kaubanduse kõrghetk, mis pani kõiki ettevõtteid oma süsteeme, protsesse, võimalusi kriitilise pilguga üle vaatama. Seda, kuidas sellises virvarris selge pea ja hea tuju säilitada, teab kõige paremini ilmselt just Kristi Lomp. Maikuu Gentleman vestles temaga pikemalt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.