Autor: Kaubandus.ee • 3. juuni 2021

Uuring: Eesti pered hindavad piima ostmisel enim värskust

Piima ostmisel pööravad Eesti inimesed enim tähelepanu säilivusajale ehk „kõlblik kuni“ kuupäevale (82% vastajaist) ja Eesti päritolule (74%). Mõnevõrra vähem, aga siiski olulised on ka piima hind ja pakendi mugavus (mõlema puhul 66%), selgus Eesti perede piima ja piimatoodete tarbimist käsitlevast uuringust.
Piim peab olema värske

Rasvaprotsenti peab oluliseks 61 protsenti vastanutest. Enim ostavad pered kas 2,5% piima või 3,8-4,2% täispiima. Kaera-, soja-, mandli- jm taimseid jooke tarbib uuringu kohaselt 6% Eesti peredest, viimaste tarbimine on keskmisest kõrgem nooremate, 18-29-aastaste seas. Toorpiima ja laktoosivaba piima ostab 1% vastanutest.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757