• 03.06.21, 22:49

Uuring: Eesti pered hindavad piima ostmisel enim värskust

Piima ostmisel pööravad Eesti inimesed enim tähelepanu säilivusajale ehk „kõlblik kuni“ kuupäevale (82% vastajaist) ja Eesti päritolule (74%). Mõnevõrra vähem, aga siiski olulised on ka piima hind ja pakendi mugavus (mõlema puhul 66%), selgus Eesti perede piima ja piimatoodete tarbimist käsitlevast uuringust.
Piim peab olema värske
  • Piim peab olema värske
Rasvaprotsenti peab oluliseks 61 protsenti vastanutest. Enim ostavad pered kas 2,5% piima või 3,8-4,2% täispiima. Kaera-, soja-, mandli- jm taimseid jooke tarbib uuringu kohaselt 6% Eesti peredest, viimaste tarbimine on keskmisest kõrgem nooremate, 18-29-aastaste seas. Toorpiima ja laktoosivaba piima ostab 1% vastanutest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele