Piima ostmisel pööravad Eesti inimesed enim tähelepanu säilivusajale ehk „kõlblik kuni“ kuupäevale (82% vastajaist) ja Eesti päritolule (74%). Mõnevõrra vähem, aga siiski olulised on ka piima hind ja pakendi mugavus (mõlema puhul 66%), selgus Eesti perede piima ja piimatoodete tarbimist käsitlevast uuringust.
Rasvaprotsenti peab oluliseks 61 protsenti vastanutest. Enim ostavad pered kas 2,5% piima või 3,8-4,2% täispiima. Kaera-, soja-, mandli- jm taimseid jooke tarbib uuringu kohaselt 6% Eesti peredest, viimaste tarbimine on keskmisest kõrgem nooremate, 18-29-aastaste seas. Toorpiima ja laktoosivaba piima ostab 1% vastanutest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.