Kujutle korraks, et oled kindla ostusooviga sattunud sporditarvete e-poodi ja otsid asfaldile sobivaid jooksujalatseid. Klikid kategooriaid, valik kisub silme eest kirjuks ja võtad appi otsingunupu. Trükid lootusrikkalt: jooksujalats asfaldile. Tulemusi 0, meil on kahju, proovi uuesti. Äkki siis lihtsalt: asfalt? Ole nüüd, see pole teetööde e-pood. Kogenud e-ostlejana tead, et all paremal nurgas ootab Sind vestlusakna (live chat) ikoon ja sõbralik klienditeenindaja, näpud vastamiseks juba klaviatuuril. Viisakale tervitusele järgneb kandev vaikus. Niheled toolil, minutid tiksuvad, klõpsad abitult jalatsite kategooriaid läbi. Tegelikult tahtsid juba üleeile jooksma minna ja ootamisele kuluv aeg tundub eriti hinnas olevat. 15 minutit hiljem klikkad lahti teise e-poe ja kribad oma mure taas vestlusaknasse. Kassanäe, tuleb kiire vastus, tootelingid ja soovitus suuruste valimiseks. Jalad löövad laua all tantsu, tehing laabub kiirelt.