Autor: Signe Kõiv • 13. juuli 2021

Eesti e-poodide vestlusakna/chati kasutuse uuring

Iseteeninduslikku laadi e-kaubandus ei tähenda, et ostjal poodi sattudes kauba või teenuse kohta küsimusi ei teki. Telefoninumbri valimine ja e-kirja saatmine tunduvad spontsaansel ostuhetkel liigse pingutusena, seda enam kui konkureeriv e-poe klienditeenindus on tõhusamalt lahendatud. Eesti e-poodide vestlusakna (live chati) kasutamise taset uuris TesteShop e-kaubanduse strateeg Signe Kõiv.

Kujutle korraks, et oled kindla ostusooviga sattunud sporditarvete e-poodi ja otsid asfaldile sobivaid jooksujalatseid. Klikid kategooriaid, valik kisub silme eest kirjuks ja võtad appi otsingunupu. Trükid lootusrikkalt: jooksujalats asfaldile. Tulemusi 0, meil on kahju, proovi uuesti. Äkki siis lihtsalt: asfalt? Ole nüüd, see pole teetööde e-pood. Kogenud e-ostlejana tead, et all paremal nurgas ootab Sind vestlusakna (live chat) ikoon ja sõbralik klienditeenindaja, näpud vastamiseks juba klaviatuuril. Viisakale tervitusele järgneb kandev vaikus. Niheled toolil, minutid tiksuvad, klõpsad abitult jalatsite kategooriaid läbi. Tegelikult tahtsid juba üleeile jooksma minna ja ootamisele kuluv aeg tundub eriti hinnas olevat. 15 minutit hiljem klikkad lahti teise e-poe ja kribad oma mure taas vestlusaknasse. Kassanäe, tuleb kiire vastus, tootelingid ja soovitus suuruste valimiseks. Jalad löövad laua all tantsu, tehing laabub kiirelt.

Vestlusakna kasutus e-poodides

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700