• 05.08.21, 13:25

Uuring: mida eestlased veebist ostavad?

Pandeemia ja teatud valdkondade sulgemised on muutnud e-ostlemise trende, selgitas Eesti E-kaubanduse Liidu juht. Näiteks kontserdi-, kino- ja teatripiletid on langenud 60 protsendilt 48 protsendile. Toit, mis tegi 2020. aastal suure hüppe, on sel aastal kasvanud veel 9% ning võrreldes 2019. aastaga lausa kolm korda.
Kaup24 poe ukse taga on kliendid oma pakkide ootel.
  • Kaup24 poe ukse taga on kliendid oma pakkide ootel.
  • Foto: Andras Kralla
Emori e-kaubanduse trendiuuring näitab stabiilset kasvu sagedaste e-ostlejate seas. Kui aasta tagasi kevadel oli vähemalt 2-3 korda kuus e-ostlejate protsent 37%, siis nüüd on 39%. Üldine e-ostjaskonna määr ehk kui suur osa 15-74-aastastest elanikest on aasta jooksul ostnud tooteid või teenuseid internetist, on 86% tasemel ja selliste elanike hulk, kes pole üldse kunagi midagi internetist ostnud, on kahanenud kõigest 2% pealele (2020. aastal oli see 4%).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele