• 05.08.21, 13:25

Uuring: mida eestlased veebist ostavad?

Pandeemia ja teatud valdkondade sulgemised on muutnud e-ostlemise trende, selgitas Eesti E-kaubanduse Liidu juht. Näiteks kontserdi-, kino- ja teatripiletid on langenud 60 protsendilt 48 protsendile. Toit, mis tegi 2020. aastal suure hüppe, on sel aastal kasvanud veel 9% ning võrreldes 2019. aastaga lausa kolm korda.
Kaup24 poe ukse taga on kliendid oma pakkide ootel.
  • Kaup24 poe ukse taga on kliendid oma pakkide ootel. Foto: Andras Kralla
Emori e-kaubanduse trendiuuring näitab stabiilset kasvu sagedaste e-ostlejate seas. Kui aasta tagasi kevadel oli vähemalt 2-3 korda kuus e-ostlejate protsent 37%, siis nüüd on 39%. Üldine e-ostjaskonna määr ehk kui suur osa 15-74-aastastest elanikest on aasta jooksul ostnud tooteid või teenuseid internetist, on 86% tasemel ja selliste elanike hulk, kes pole üldse kunagi midagi internetist ostnud, on kahanenud kõigest 2% pealele (2020. aastal oli see 4%).

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele