Autor: Aira Tammemäe • 9. september 2021

Eesti müügijuhtide konverentsile saab registreerida veel viimaseid päevi

23. septembril toimuvale konverentsile „Müügijuhtimine 2021 Taas Koos“ on alles veel viimased 12 kohta. Müügijuhid saavad üle hulga aja silmast silma kokku, et vaadata otsa ka kõige keerulisematele väljakutsetele.

Filmimuuseum

Mida tähendab konverentsi alapealkiri „Taas koos!“?

Ühelt poolt on see ajastu märk. Ka müügiorganisatsioonid on töötanud mõnda aega distantsilt, lisaks on seljataga puhkuste periood. Nüüd on meeskonnad valdavalt taas kontorites ning müügiülesanded pole just tagasihoidlikud, vahepealne madalseis tuleb tagasi teha. Teisalt on viimased poolteist aastat olnud vähem võimalusi teiste müügijuhtidega kogemusi vahetada, sest avalikke koolitusi ja konverentse ongi olnud vähem või pole ettevõtete poliitika soosinud suurtel kogunemistel osalemist. Just seetõttu panime müügijuhtide aastakonverentsi programmi palju praktilisi kogemusi Eesti suurte organisatsioonide müügidirektoritelt ning ka ekspertide ettekandeid ja praktikume just eesseisvatele ülesannetele mõeldes. Kokkusaamise oluline osa on ka omavaheline suhtlemine, ka müügikontaktide loomine. Võtsime suuremalt ette ja konverentsipäeva lõpus toimub lõbus pokkeriturniir, mille käigus on hea ka teiste organisatsioonide müügijuhtidega juttu rääkida. Konverents toimub Kinomuuseumi suures saalis Tallinnas Maarjamäel, tõesti on juba tüdimus veebi teel suhtlemisest.

Kes Eesti müügivaldkonna juhtidest esinema tulevad?

Turismivaldkonnal on ekstreemne kogemus, kuidas juhtida müügimeeskonda olukorras, kus müüa kellelegi ei saa. Mida teeb selline situatsioon tulemusele orienteeritud ja reeglina ka kõrge saavutusvajadusega müügiinimesega? Esinema tuleb Estraveli müügidirektor Kaire Saadi.

Eesti toiduainetetööstusel on läinud hästi. Samas on sellega ka nii ja naa, sest mõned kliendigrupid kuivasid olematuks ja veebipoed ei suutnud omakorda plahvatusliku nõudlusega toime tulla. See on olnud turbulents, millest samas palju õppida. Mida uut sai teada müügijuhtimisest muutlikel aegadel Orkla Eesti müügidirektor Andrei Gontšarov saab samuti konverentsil kuulata.

Veel tuleb esinema Atria Eesti müügidirektor Meelis Laande, kellel on suurepärane kogemus turunduse ja müügi koostööst. Temalt kuuleme kuidas see praktikas toimima panna.

Konverentsi programmi on põimitud erinevaid formaate ja omal kohal on kogemuslood, mida räägivad vahepaladena konverentsi moderaatorid ja müügipraktikud Siim Salme ja Rene Sildvee müügituge pakkuvast ettevõttest Fontakt.

Erinevad formaadid? Millised täpsemalt?

Näiteks on programmis kaks praktikumi, mille vahel saab osaleja valida. Praktikum on selline koht, kus katsetatakse erinevaid tehnikaid. Kas siis ise või demode kaudu. Praktikumis võiks midagi konkreetselt ära õppida. Kasvustrateeg Indrek Saul veab praktikumi „Kuidas kasutada andmeid müügitulemuse kasvatamiseks?“ ja juhtimistreener Signe Vesso praktikumi „Kuidas kasutada loovaid meetodeid müügimeeskonna igapäevasel juhtimisel?“ Need on pikemad ja põhjalikumad, kestavad 1 tund ning kaasavad ka osalejaid aktiivselt.

Kui nüüd juba põhjalikumaks ülevaateks läks, siis konverentsi avaettekande teeb suurepärane esineja ja psühholoog Steve Neale juhtimisest muutlikel aegadel ning seejärel vastab juhtimistreener Margus Alviste oma ettekandes küsimusele, kas paremini mängib kokku sarnaste või erinevate isiksuste müügimeeskond.

Teises sessioonis räägime praktilises võtmes individuaalsest müügist läbi sotsiaalmeedia ehk mida saab iga müügiinimene oma müügi kasvatamiseks ära teha. Palju ideid ja näpunäiteid on LinkedIn koolitaja ja entusiasti Indrek Põldvee ettekandes Kuidas sinu inimesed saavad Linkedinis võimsalt müüki teha?“ ja moesaadik Reet Kivi ettekandes „Storytelling - kuidas saada lihtsate vahenditega klientide tähelepanu?“. Nii Indrek kui Reet on super head esinejad.

Üks huvitav lavavestlus on veel konverentsipäeva lõpus. Saame tuttavaks esimese Eesti naisega, kes jõudis maailma kõrgeima mäe Everesti tippu. See teekond kestis tegelikult aastaid ja sai tulemuseks vormistatud neli kuud tagasi. Krisli Melesk on noor ja särav naine, temalt on palju õppida, kuidas mitte alla anda, taluda ebaõnnestumisi, hankida aastaid oma unistuste elluviimiseks raha ja seda kõike teades, et saavutamine ei sõltu sugugi ainult sinust. Sealjuures on Krisli nakatavalt muretu inimene.

Kuidas konverentsi õhtune osa välja näeb, see müügijuhtide pokkeriturniir?

Konverents lõppeb Maarjamäe Kinomuuseumi saalis kell 16:30. Seejärel on kuni tund aega, et sõita tagasi linna või veel parem, viia auto koju ära ja tulla peole Olympic Park kasiinosse Hilton hotellis. See on Baltikumi kõige modernsem ja uhkem kasiino, mis on loodud just taoliste ürituste korraldamiseks. Kella viiest poole kuueni on kogunemise aeg, mil pakume jooke ja suupisteid ning umbes pool kuus alustame siis müügijuhtide pokkeriturniiri ja spetsiaalse võistlusega erinevatel mänguautomaatidel. Laudkonnad loositakse ja see tähendab, et uued tuttavad on garanteeritud. Loomulikult jagatakse ohtralt väärikaid auhindu ning väike kontsert tuleb ka. Ühesõnaga selline mõõdukalt organiseeritud networking võistluslikus ja lõbusas võtmes.

Igal juhul ootame kohale Eesti müügijuhte ja kui sa tõesti pole ennast veel kirja pannud, siis viimased 12 piletit on saadaval. Programm ja registreerimine Müügijuhtide aastakonverentsile „Müügijuhtimine 2021 Taas Koos“ SIIN

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700