Viimase kuuga on vaadeldud 13 kaubagrupi seas enim kasvanud sisustuskaupade ja mööbli e-ostjaskond, selgub Kantar Emori värskest e-kaubanduse trendiuuringust.

- Sisustuskaupade ja mööbli ostmine on e-poes suurenenud.
- Foto: Meeli Küttim
Lisaks sisustusele ja mööblile on e-ostjaskonda kasvatanud keskmisest enam ka remondikaubad. „Kevadisele tippajale jäävad need e-ostjate osakaalud küll alla, aga tõus viimase kuuga on siiski märgatav. Võib arvata, et selle kasvu taga võib olla ka septembris välja makstud pensioniraha, millest osa liikus jaekaubandusse,“ kommenteeris Kantar Emori ostukäitumise uuringuekspert Kersten Jõgi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.