• 13.10.21, 08:26

Circle K personalijuht: teenindussektoris on tööjõukriis kestnud juba pikalt

Tööjõupuudus ei ole ühelegi sektorile enam uudis. Kuidas aga leida töötajad, kui tööle kandideerijate ootused nii tööle kui tööandjale on kiires muutuses, arutleb Circle K Eesti personalijuht Piret Kask.
Circle K Eesti personalijuht Piret Kask
  • Circle K Eesti personalijuht Piret Kask
  • Foto: Kaupo Kikkas
„Teenindussektoris on tööjõukriis olnud juba pikalt. Võib öelda, et oleme praegu juba ülikriitilises seisus. See tähendab, et oleme pidanud kaaluma ka vajadust lühendada osa Circle K teenindusjaamade lahtiolekuaegu, kuna meil pole piisavalt inimesi, et vahetusi täita,“ sõnas Circle K Eesti personalijuht Piret Kask.

Seotud lood

Uudised
  • 08.10.21, 13:26
Kaubandus otsib oma uut nägu
Töötajate puudus ja ostjate kolimine internetti sunnivad kauplejaid oma tegevust üle vaatama, abi loodetakse automatiseerimisest ja iseteenindusest.
Uudised
  • 30.09.21, 08:46
Circle K Eesti juhatuse liikmena asub tööle Yuri Bryantsev
Alates 11. oktoobrist asub Circle K Eesti juhatuse liikmena ametisse Yuri Bryantsev.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele