Tööjõupuudus ei ole ühelegi sektorile enam uudis. Kuidas aga leida töötajad, kui tööle kandideerijate ootused nii tööle kui tööandjale on kiires muutuses, arutleb Circle K Eesti personalijuht Piret Kask.

- Circle K Eesti personalijuht Piret Kask
- Foto: Kaupo Kikkas
„Teenindussektoris on tööjõukriis olnud juba pikalt. Võib öelda, et oleme praegu juba ülikriitilises seisus. See tähendab, et oleme pidanud kaaluma ka vajadust lühendada osa Circle K teenindusjaamade lahtiolekuaegu, kuna meil pole piisavalt inimesi, et vahetusi täita,“ sõnas Circle K Eesti personalijuht Piret Kask.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Töötajate puudus ja ostjate kolimine internetti sunnivad kauplejaid oma tegevust üle vaatama, abi loodetakse automatiseerimisest ja iseteenindusest.
Alates 11. oktoobrist asub Circle K Eesti juhatuse liikmena ametisse Yuri Bryantsev.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.