• 13.10.21, 08:26

Circle K personalijuht: teenindussektoris on tööjõukriis kestnud juba pikalt

Tööjõupuudus ei ole ühelegi sektorile enam uudis. Kuidas aga leida töötajad, kui tööle kandideerijate ootused nii tööle kui tööandjale on kiires muutuses, arutleb Circle K Eesti personalijuht Piret Kask.
Circle K Eesti personalijuht Piret Kask
  • Circle K Eesti personalijuht Piret Kask
  • Foto: Kaupo Kikkas
„Teenindussektoris on tööjõukriis olnud juba pikalt. Võib öelda, et oleme praegu juba ülikriitilises seisus. See tähendab, et oleme pidanud kaaluma ka vajadust lühendada osa Circle K teenindusjaamade lahtiolekuaegu, kuna meil pole piisavalt inimesi, et vahetusi täita,“ sõnas Circle K Eesti personalijuht Piret Kask.

Seotud lood

Uudised
  • 08.10.21, 13:26
Kaubandus otsib oma uut nägu
Töötajate puudus ja ostjate kolimine internetti sunnivad kauplejaid oma tegevust üle vaatama, abi loodetakse automatiseerimisest ja iseteenindusest.
Uudised
  • 30.09.21, 08:46
Circle K Eesti juhatuse liikmena asub tööle Yuri Bryantsev
Alates 11. oktoobrist asub Circle K Eesti juhatuse liikmena ametisse Yuri Bryantsev.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele