Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuhi Tõnu Väädi sõnul on ühest küljest konkurents edasiviiv ja reeglina võidab sellest tarbija, kuid teisest küljest paneb järjest suurenev konkurents kohaliku ning rahvusvahelise korporatsiooni ebavõrdsesse seisu.
Kaubanduse Aastakongress 2021 . Foto autor Raul Mee
Autor: Raul Mee
“Näiteks kaubavalikus, mis võib suuremal korporatsioonil olla sada korda suurem. Samuti ka hinnad (kuna mida suurem, seda rohkem kokku ostad ning paremaid hindasid saad),” ütleb Väät.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Kaubanduse iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.