Autor: Merilin Merila • 11. oktoober 2021

Kuidas võistelda rahvusvaheliste konkurentidega?

Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuhi Tõnu Väädi sõnul on ühest küljest konkurents edasiviiv ja reeglina võidab sellest tarbija, kuid teisest küljest paneb järjest suurenev konkurents kohaliku ning rahvusvahelise korporatsiooni ebavõrdsesse seisu.
Kaubanduse Aastakongress 2021 . Foto autor Raul Mee
Foto: Raul Mee

“Näiteks kaubavalikus, mis võib suuremal korporatsioonil olla sada korda suurem. Samuti ka hinnad (kuna mida suurem, seda rohkem kokku ostad ning paremaid hindasid saad),” ütleb Väät.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757