• 10.11.21, 09:48

Kairi Põllu: IKEA tulek meie turuolukorda ei muuda ega mõjuta

“Meie jaoks muutus olukord keeruliseks kui ajaloos esimest korda pandi viie tehase töö Prantsusmaal ja Saksamaal seisma ja tarned seiskusid," ütleb kvaliteetmööbli tootjat Schmidti esindava Estmidt Grupi juht Kairi Põllu.
Schmidti esindava Estmidt Grupp OÜ juht Kairi Põllu
  • Schmidti esindava Estmidt Grupp OÜ juht Kairi Põllu
  • Foto: Estmidt Grupp OÜ
Äripäeva Infopanga koostatud mööblitootjate ja -müüjate aastaraportis ütleb Põllu, et antud seisak ja tarnete puudus kajastub ka 2020. aasta majandustulemustes. 2021. aasta tuleb Põllu sõnul ilmselgelt rekordiliste tulemustega aasta. Sellele on kaasa aidanud nende pikaajaline strateegia ja sihikindel turundus. “2022 tuleb kõigi eelduste kohaselt sarnane aasta kui 2021, kõik märgid ja klientide käitumine viitab sellele. Iga aastaga saab järjest populaarsemaks kogu kodu sisustamine ühe kaubamärgiga, et kasutada samu materjale, olla kindel toote kvaliteedis ja saada professionaalset klienditeenindust ühest ettevõttest. Kindlasti antud trend kasvatab meie käivet ka järgmisel aastal,” ütleb Põllu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele