Socio Uuringukeskuse värskest ülevaatest selgub, et kiirtoiduturul käib küll tihe võitlus, aga esikolmik püsib vaatamata koroona-aasta turbulentsile muutumatuna.
Ka 2021. aastal on eestimaalaste kõige soositumaks kiirtoidu söögikohaks Hesburger (nii arvab keskmiselt 29% vastajaist), järgnevad McDonald’s (23%) ja Circle K (12%). Viimaste aastate uued tulijad turul - Burger King ja KFC – on lemmikuks 3-8%-le vastajaist. Ühtlasi on Hesburger tarbijate eelistatuim kiirsöögikoht lõunapausiks.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.