• 16.12.21, 11:00

Veebipoed manipuleerivad hindadega, turuosalistel ja tarbijakaitseametil sai mõõt täis

Sisustuskaupade müügiga tegeleva veebipoe ON24 juhataja Astrid Bachmann on tähele pannud, et mõned konkurendid petavad tarbijaid ja manipuleerivad hindadega. Sama on tähele pannud tarbijakaitseamet, mis andis teada, et võtab hindadega manipuleerimise nüüd karmimalt luubi alla.
Varsti jõustub uus kaubandusseadus, kus sooduskampaaniate tegemine praegusel kujul pole enam võimalik.
  • Varsti jõustub uus kaubandusseadus, kus sooduskampaaniate tegemine praegusel kujul pole enam võimalik.
  • Foto: Raul Mee
“Mööbliturul on selliseid müüjaid, kellel on näiteks justkui kogu aeg diivanite hinnad 50% allahindlusega,” ütles Astrid Bachmann. Teades mööbli valdkonna toodete hindasid, ei ole sellised allahindlused tema sõnul reaalsed. “Toimub tarbijate lollitamine. Loodetakse, et klient ostab tavahinnaga toote, ise arvates, et saab selle soodushinnaga,” ütles ta.

Seotud lood

Uudised
  • 09.12.21, 08:53
TTJA võtab luubi alla ehitus-, mööbli- ja tehnikapoed, rikkumistele reageeritakse rangemalt
Soodusmüügikampaaniad ja nendega seotud ebaausate kauplemisvõtete kasutamised on muutunud viimastel aegadel järjest sagedasemateks, mistõttu võtab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) fookusesse Eesti suurimad ehitus-, mööbli- ja tehnikakaupade müüjad.
Uudised
  • 13.11.21, 10:00
Tarbijate eksitamine läheb edaspidi kaupmeestele väga kalliks maksma
"Suur allahindlus - saapad 50% soodsamad!" Võib ju hästi kõlada, aga kui tegelikult maksavad 200eurosed saapad suure allahindluse ajal 100 eurot ainult sellepärast, et algne hind kergitati mõni nädal enne kampaaniat kunstlikult üles, peab kaupmes ettevaatlik olema. Selline manipuleerimine on kevadel jõustuva seaduse järgi veel rangemalt karistatud.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele