Kuigi erinevate digikanalite arendamise eesmärgiks on kõnede mahu vähendamine, hindavad kliendid täna jätkuvalt teenusepakkujaga otsesuhtlust, kirjutab Telia kõnekeskuse juht Marju Allaste.

- Telia kõnekeskuse juht Marju Allaste Foto: Jake Farra
Hoolimata sellest, et üha enam digitaliseeruvas maailmas leiavad ka Telia kliendid aina kiiremini abi veebipõhisest iseteenindusest, kasvas kõnede arv meie kõnekeskuses koroonaperioodil ca 20%. See näitab, kui oluline on inimeste jaoks saada abi otsekontaktis teenusepakkujaga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
18.–22. veebruaril Saksamaal Düsseldorfis toimunud EuroCIS 2025 messil olid kohal taaskord tuntuimad kaubandustehnoloogia suunanäitajad. Näha sai uuenduslikke tehnoloogiaid ja lahendusi, mis toetavad jaekaubanduse digitaliseerimist efektiivsuse kasvatamise eesmärgil. Väga laialt oli fookusesse võetud andmepõhine juhtimine. Võtmesõnadeks tehisintellekt, kliendikesksus, targad ostlemiskeskkonnad, energiasääst ja küberturvalisus.