Ülemiste keskus tunnustas eelmisel nädalal oma parimaid kaupluseid ja nende töötajaid. Iga-aastase konkursi Parim Pood võitja tiitliga pärjati sel aastal Goldtime. Goldtime töötaja ja Ülemiste kaupluse juhataja Katrin Muld räägib lähemalt ettevõtte edust, tarbijatrendidest ja uutest eesmärkidest.

- Goldtime kauplus
- Foto: Goldtime
Goldtime töötaja ja Ülemiste kaupluse juhataja Katrin Muld ütleb, et nende jaoks oli auhind väga oluline. "Emotsioonid on ülevoolavad ja hinges on väga hea tunne. Meie jaoks on see auhind väga oluline, sest me teeme kogu tiimiga oma tööd suure südame ja kirega. See pole lihtsat karikas, vaid suur tunnustus südamega tehtud töö eest," ütleb ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kolmapäeval, 9. veebruaril autasustati Ülemiste keskuse kaupluseid ja nende töötajaid, kes on ootamatusi täis koroonaajal tublisti hakkama saanud. Auhinnaõhtu leidis aset Apollo Kino Ülemiste Teatrisaalis ja peoruumides. Iga-aastase konkursi Parim Pood võitja tiitliga pärjati sel aastal Goldtime.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.