Olerex alustas sel nädalal Tallinna ringteele, Väo liiklussõlme Eesti suurima 2000m2 teenindusjaama ehitust koos restorani, ürituste saali, kontori- ja majutuspinnaga.
„Astume sellega päris mitu pikka ja julget sammu edasi – tahame kütuseturu liidrinina ise kujundada ja oma klientidega jagada tuleviku teenindusjaama kontseptsiooni,“ märkis Olerexi tegevjuht Piret Miller.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.