IKEA Eesti turu juht Christian Schneider annab ülevaate sellest, kui kaugel kaupluse töödega hetkel ollakse, ning milline kontseptsioon saab olema IKEA Eesti kauplusel.
IKEA kaupluse hoone ja fassaad valmis 2021. aasta lõpus. “Hetkel käib ehitus siseruumides. Seni on poe ehitustööd kulgenud väga heas tempos. Kohaliku ehitusettevõtte professionaalsus, tõhus projektijuhtimine ja head ilmastikuolud võimaldasid meil osa projekti etappidest varem lõpetada. Näiteks saime asfalteerimistöid teha juba sügisel, selle asemel et need kevadesse lükata. Meil on selle üle väga hea meel, sest nii kogesid ümbritsevate piirkondade inimesed nende tööde mõju minimaalselt," sõnas IKEA Eesti turu juht Christian Schneider.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Runikon Retaili majandusaasta aruandest selgub, et IKEA Eesti möödunud aastat iseloomustab märkimisväärne käibe- ja kasumi kasv, mida põhjustas peamiselt COVID-19 viiruse levikust tingitud piirangud, mille tõttu said inimesed oluliselt vähem reisida.
Homme, 25. novembril avab IKEA Tartus planeerimisstuudio, mis on esimene omataoline Eestis ja kogu Baltikumis. Uus kohtumispaik pakub eelkõige mugavat ja kvaliteetset tuge kodusisustuslahenduste planeerimisel, et aidata klientidel kavandada individuaalsetele mõõtudele, vajadustele ja soovidele vastavaid sisustuslahendusi.
Mööblimüüjate käibe TOPi juhib üllataval kombel IKEA, kellel on Eestis vaid väljastuspunkt, rääkis Äripäev Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv hommikuporogrammis.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.