Tarbijatrendid muutuvad väga kiiresti ning tootjad peavad samuti suutma sellele kiirelt reageerida, et konkurentidega ikka sammu pidada. Vastavalt sellele muutuvad ka erinevad tooted lettidel. Kuid millega tuleb tootearenduse puhul arvestada?

- Fotol (vasakult): Toiduliidu juht Sirje Potisepp, Nielsen Eesti tegevjuht Erlend Villems, A. Le Coq turundusjuht Katrin Vernik ja HKScan Estonia turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus. Foto: Raul Mee
Nielsen Eesti tegevjuhi Erlend Villemsi sõnul on tarbija jaoks väga oluline see, et toode oleks värske. Samuti on oluline, et toit oleks ka ohutu. “Teemaks on tulnud erinevad lisaained, mida toodetes leidub. Inimesed vaatavad järjest enam pakendeid ja loevad, mis seal kirjas on. Tarbija jaoks on oluline ka see, et tootja oleks jätkusuutlik ja keskkonnateadlik. Loomulikult mängib suurt rolli ka hind. Esmatarbekaupade puhul vaadatakse hindu enim. Luksuskaupade puhul hind nii olulist rolli ei mängi, kuna neid tooteid ostetakse vähem,” ütles Villems, lisades, et tarbija eelistab rohkem ka kohalikku toorainet ja tootjaid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.