Autor: Merilin Merila • 6. aprill 2022

Tootearenduse trendid: uudistooteid tahetakse, kuid esmatarbijate osakaal väheneb

Tarbijatrendid muutuvad väga kiiresti ning tootjad peavad samuti suutma sellele kiirelt reageerida, et konkurentidega ikka sammu pidada. Vastavalt sellele muutuvad ka erinevad tooted lettidel. Kuid millega tuleb tootearenduse puhul arvestada?
Fotol (vasakult): Toiduliidu juht Sirje Potisepp, Nielsen Eesti tegevjuht Erlend Villems, A. Le Coq turundusjuht Katrin Vernik ja HKScan Estonia turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus.
Foto: Raul Mee

Nielsen Eesti tegevjuhi Erlend Villemsi sõnul on tarbija jaoks väga oluline see, et toode oleks värske. Samuti on oluline, et toit oleks ka ohutu. “Teemaks on tulnud erinevad lisaained, mida toodetes leidub. Inimesed vaatavad järjest enam pakendeid ja loevad, mis seal kirjas on. Tarbija jaoks on oluline ka see, et tootja oleks jätkusuutlik ja keskkonnateadlik. Loomulikult mängib suurt rolli ka hind. Esmatarbekaupade puhul vaadatakse hindu enim. Luksuskaupade puhul hind nii olulist rolli ei mängi, kuna neid tooteid ostetakse vähem,” ütles Villems, lisades, et tarbija eelistab rohkem ka kohalikku toorainet ja tootjaid.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700