Viimase kuu jooksul on internetist kaupu ostnud 53% Eesti elanikest, mis on madalam eelmise aasta lõpu tasemest, selgub Kantar Emori värskest e-kaubanduse trendiuuringust.
Aprillikuu tase jääb maha aasta lõpus tehtud uuringu tulemustest.
Foto: Meeli Küttim
Aprillikuu tase jääb maha aasta lõpus tehtud uuringu tulemustest, siis jäi e-ostjaskonna määr 58–59% tasemele. Praegune tase sarnaneb möödunud aasta sügise algusperioodile ehk ajale enne uue koroonaepideemia laine aktiveerumist.
Septembris toimub Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi eestvedamisel 11. korda Eesti toidu kuu. Selver liitub traditsioonilise algatusega – pakub mitmetele Eesti toodetele soodsamaid hindu ning tutvustab erinevaid tootjaid ja maitseid, mida võiks proovida.