Autor: Kaubandus.ee • 5. mai 2022

Zalando esimest kvartalit mõjutasid nii inflatsioon kui tarbijate ettevaatlikum käitumine

Vaatamata keerulisele kvartalile tegi ettevõte olulisi edusamme kliendisuhete süvendamiseks ja ettevõtte muutmiseks platvormmudeliks. Samuti on plaan siseneda uutele turgudele ning täiustada platvormi veelgi.
Zalando tugevdas esimeses kvartalis kliendisuhteid.
Foto: Zalando

Pärast eelmise aasta tugevat kasvu mõjutasid Zalando esimest kvartalit makromajanduslikud tegurid. Kasvav inflatsioon ja kodumajapidamiste kasvavad kulud aitasid kaasa tarbijate ettevaatlikumale meeleolule. Samas kui leevenev pandeemiakeskkond ajendas muutma tarbijate eelistusi. Kliendid ostavad rohkem hooajalisi ja trendipõhiseid kaupu ning olenevalt eelistusest kalduvad nad kas kõrgekvaliteedilise sortimendi poole või nihkuvad keskmisest turust sisenemishindade poole.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757