Täna, 09.05 toimub E-smaspäev, kus koguni 280 veebipoodi teevad ulatuslikke eripakkumisi.

- Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. Foto: Pressimaterjalid
„E-kaubandus peegeldab üsna vahetult tarbijate käitumist ja valikuid,“ ütles Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. „Täheldame, kui hinnatundlikuks on inimesed muutunud ja kui hoolikalt kaaluvad oma ostuotsuseid. Keskmise leibkonna energiakulu on kasvanud rohkem kui 40%. Kõik sisendhinnad on aina jätkuvas tõusus. Toidukorv on juba kerkinud 12%, mis viib alla keskmist ostujõudu. Lisaks on sõda tekitanud paljude kaupade defitsiidi. Muutunud on ka see, et näiteks luksuskaupade ostmine on selgelt langenud – kalli ehte või uue käekella asemel tehakse pigem lõpuni praktiline valik. Samuti näeme survet sisustuskaupade müügile, kuna sõjast tingitult pandi uusarendusi seisma, mis annab 6-12 kuud hiljem sisustussektorile tunda. Aga kevade ja suve saabumisega seotud tarbekaupu soetatakse endistviisi – uut jopet või jalanõusid on ju ikka tarvis.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
18.–22. veebruaril Saksamaal Düsseldorfis toimunud EuroCIS 2025 messil olid kohal taaskord tuntuimad kaubandustehnoloogia suunanäitajad. Näha sai uuenduslikke tehnoloogiaid ja lahendusi, mis toetavad jaekaubanduse digitaliseerimist efektiivsuse kasvatamise eesmärgil. Väga laialt oli fookusesse võetud andmepõhine juhtimine. Võtmesõnadeks tehisintellekt, kliendikesksus, targad ostlemiskeskkonnad, energiasääst ja küberturvalisus.