• 05.07.22, 10:45

Jaekettide turuosas muutusi ei ole, tehti ettevalmistusi uue jaeketi tulekuks

Värskelt Infopanka jõudnud jaekettide majandusaasta aruannetest on näha, et enamjaolt kasvatasid kõik jaeketid müügitulu, kuid oli ka erandeid. Tulemustest on näha, et jaeketid pingutavad, et enda võideldud turupositsioonist kinni hoida ning ettevalmistusi tehti ka uue turuosalise sisenemiseks.
Jaekettide turuosas muutusi ei ole, tehti ettevalmistusi uue jaeketi tulekuks
  • Foto: Raul Mee
Kõik suured jaeketid said natuke turuosa juurde, kuid siiski leidus ka kette, kes pigem natuke kaotasid turgu. Tulemustest nähtub ka see, et ühe jaeketi müügitulu vähenes.

Seotud lood

Uudised
  • 03.07.20, 13:20
Jaeketid hoiavad oma turupositsiooni
Eelmise aasta majandusaasta tulemustest on näha, et jaeketid hoiavad kindlalt oma turupositsiooni ning esimese 4 suure jaeketi seas ei ole positsiooni muutusi toimunud.
Uudised
  • 03.07.19, 12:05
Coop Eesti kasvatas enim turuosa
2018. aasta majandustulemuste järgi on jaekettide turuliider jätkuvalt Coop Eesti omades toidu- ja esmatarbekaupade jaeturust ligi 23%. Ettevõte on igal aastal enda turuosa tasahaaval kasvatanud ning liidrikohta kindlustanud.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele