Sel suvel on tarbijate seas hitiks saanud kodumaine kali
Suve alguse soojad ilmad on viinud Eesti inimesed nii randa kui grillima. Selle suve hitid on värsked puu- ja juurviljad, kanaliha ja erinevad kodumaised karastusjoogid, iseäranis kali.
Selle suve tõeliseks hitiks on saanud kodumaised karastusjoogid.
Foto: Kristi Sits
„Meie kaupluste viimaste nädalate tulemuste pealt on selgelt näha, et Eesti inimesed on otsustanud suve alguse ilusad ilmad enda kasuks ära kasutada, veetes selle aja perega rannas, grillides koos sõpradega või otsides erineval viisil jahutust vahepealsele kuumalainele,“ ütleb Maxima Eesti turunduse ja avalike suhete osakonna juht Tiia Schapel.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.