• 11.07.22, 10:07

Sel suvel on tarbijate seas hitiks saanud kodumaine kali

Suve alguse soojad ilmad on viinud Eesti inimesed nii randa kui grillima. Selle suve hitid on värsked puu- ja juurviljad, kanaliha ja erinevad kodumaised karastusjoogid, iseäranis kali.
Selle suve tõeliseks hitiks on saanud kodumaised karastusjoogid.
  • Selle suve tõeliseks hitiks on saanud kodumaised karastusjoogid.
  • Foto: Kristi Sits
„Meie kaupluste viimaste nädalate tulemuste pealt on selgelt näha, et Eesti inimesed on otsustanud suve alguse ilusad ilmad enda kasuks ära kasutada, veetes selle aja perega rannas, grillides koos sõpradega või otsides erineval viisil jahutust vahepealsele kuumalainele,“ ütleb Maxima Eesti turunduse ja avalike suhete osakonna juht Tiia Schapel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 10:00
Oodatust suurem nõudlus: First Price toodete müügiedu üllatab isegi Selverit
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele