Autor: Kaubandus.ee • 26. juuli 2022

Tarbijad on valmis raha säästmise nimel keskkonnasõbralikest toodetest loobuma

Inflatsioon ja praegune olukord majanduses annab hästi tunda ka tarbijate rahakotid. Kantari hiljuti tehtud globaalne uuring heidab pilgu sellele, kuidas elukalliduse tõus tarbijate keskkonnateadlikule käitumisele ning brändilojaalsusele mõju on avaldanud.
Kantari uuringust selgub, et ostlemisharjumused on elukalliduse tõusu tagajärjel muutunud
Foto: Andras Kralla

Paljude vastajate ostlemis- ja elustiiliharjumused on elukalliduse tõusu tagajärjel muutunud. Kantari uuringust ilmnes, et näiteks 54% vastajaist teeb rohkem kodus süüa, 41% ostab rohkem taaskasutatavaid tooteid ning 39% tõi välja, et võtab rohkem kasutusse loodustooteid.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757