Autor: Kaubandus.ee • 8. august 2022

5 kuldreeglit parima klienditeeninduse saavutamiseks

Värskelt Eesti parima teenindusega kindlustusettevõtteks nimetatud ERGO kindlustus toob välja 5 olulist sammu süsteemi loomisel, mis viib klienditeeninduse järgmise tasemeni.
Ergo klienditeenindus

1. Uutele töötajatele süstemaatilise koolitusplaani loomine

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757