• 24.08.22, 13:17

Breden Kids otsustas lisaks toodete müümisele hakata neid ka välja rentima

Jätkusuutliku tootmise suunas liikudes on Breden Kids otsustanud alustada toodete välja rentimist. Koostööd alustati kodumaise ettevõttega The Rewear Company, mille rendiplatvormil jõuavad Bredeni tooted edaspidi taskukohase hinnaga veelgi suurema hulga tarbijateni.
Breden Kids otsustas lisaks toodete müümisele hakata neid ka välja rentima
  • Foto: Hendrik Osula
“Pöördusime Bredeni poole, kuna tunnetasime tarbijate poolehoidu nende toodangu vastu. Kohe alguses sai selgeks, et brändi juhtide nägemus jätkusuutlikust lasteriiete turust ühtib platvormi omaga ja polnud vaja pikalt mõelda. Bredeni tooted on kvaliteetsed, täiendavad meie tootevalikut ja sellest koostööst võidavad tarbijad!” kirjeldab Ines Karu-Salo, üks The Rewear Company rendikeskkonna kaasasutajatest.

Seotud lood

Uudised
  • 12.07.22, 10:27
Uued tuuled! Breden Kids muudab nime ja lõpetab riiete tootmise
Kodumaine kaubamärk Breden Kids liigub järgmise aasta algusest edasi vaid peakatetega. Lisaks ärimudeli muutusele läbib uuenduskuuri ka ettevõtte nimi - Breden Kidsist saab BREDEN ja senisest suuremat tähelepanu hakatakse pöörama täiskasvanute peakatetele ja sallidele.
Uudised
  • 13.05.22, 10:00
Breden Kidsi uus tegevjuht tahab ettevõtte viia uutesse kõrgustesse
“Breden kõnetas mind eelkõige just läbi omanike Erko ja Merle Leemeti. Meie nägemused ühtisid täpselt seal, kuhu ettevõte tulevikus jõuda võiks, ja nii olingi müüdud,” ütles hiljuti Breden Kidsi uueks tegevjuhiks valitud Kristel Mets.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele